Red is the color of a woman in charge.

4.10.17


sveter - second hand (pozri H&M alebo Zaru)
jeansy - H&M
šatka - Ebay
kabelka - Sammydress (podobne nájdeš na Lovely)
topánky - Topankovo

Moja pamäť už síce nie je tým čím bývala, no naozaj si nespomeniem na to, kedy červená farba zažívala taký booom ako teraz! Saká, kabáty, nohavice, sukne, svetre, čižmy nad kolená...to všetko môžete nájsť v tejto energickej farbe! V období keď na väčšinu z nás dolieha mierna jesenná depka, predstavuje červená tú správnu dávku pozitívnu energie. Červená je dominantná a doslova kričí po pozornosti. Odvážni fashionisti nemajú najmenší problém obliecť sa od hlavy po päty do tejto farby a valiť si to po uliciach ako ohnivé gule. Na druhej strane však dokážem pochopiť, ak je pre niekoho kombinácia tohto charakteru príliš uletená či extrémna. Ak patríte k tým konzervatívnejším, no zároveň chcete mierne vybočovať z radu, zvoľte si jeden kľúčový kúsok (blúzka, nohavice, sako) a kombinujte ho s kúskami v základných farbách. Aj minimalisti si pri tejto farbe prídu na svoje a ak k takým patríte, sústreďte pozornosť na obuv alebo doplnky akými sú napríklad šatky, kabelky alebo okuliare. Ja osobne som k červenej farbe inklinovala odjakživa a bola to práve ona, ktorou som sa snažila oživiť jednoduché outfity. Preto som tak rada, že sa jej konečne dostalo patričnej pozornosti. Tak čo, získala si aj tú vašu? :)












You Might Also Like

12 comments

  1. Já jsem hlavně ráda, že letos na podzim nevládnou jen smutné a nudné barvy - jak to často v posledních letech bývá. Vždyt podzim je sám o sobě plný barev, tak proč smutnit.. Je fajn, že konečně vyhrála nějaká veselejší barvička.
    Moc hezký svetr:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to hej, jesenná príroda je jedna z najkrajších :)

      Odstrániť
  2. Ani ja neviem, kedy červená zažívala taký boom, ale ja to milujem! Tá farba konečne zažiari a rozjasní jesen aj zimu a chladne dni :) Je to super..a tebe ristane tiež velmi :) Super sveter

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Neviem prečo, ale kedysi som mala k červenej riadny odpor. Nechcela som ju vidieť ani na dekoráciách, nieto ešte na oblečení. No s vekom sa môj vkus zmenil. Nie žeby som sa teraz obliekala od hlavy až po päty do červenej ako fashionisti, ako si už spomínala. No vlastniť zopár kúskov vôbec nie je zlé, takže s tým s tebou úplne súhlasím! <3
    Ty si túto ohnivú farbu skombinovala nádherne! Tie lodičky sú božské! <3
    WITH GREY WOLF

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. priznám sa, že červenú na dekoráciách nemusím ani ja, pokiaľ nie sú Vianoce :D

      Odstrániť
  4. si obrovská frajerka a ten voľný mega sveter sa ti veľmi hodí ;) ja klasickú červenú až tak nemusím, ale zato milujem jej tmavšie odtiene - hlavne na jeseň :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Omg..aj mne nájdi taký sveter v sekáči..je parádny a tie boty.. nádhera ��

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Aj keď je toto veľký trend .. neviem mňa to stále akosi nenadchlo, no neviem prečo pretože som naklonená skoro každému trendu :D Asi sa nato už pozerám triezvejšie.. :) Tento tvoj outfit s akurátnou dávkou červenou je zlatá stredná cesta, čo sa tohto trendu týka :)

    Desire fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Love so so much this outfit!! Specially the sandals!!
    Regards.
    MiiKey MiiSport C Blue Wireless

    OdpovedaťOdstrániť