Welcome September

17.9.17


Tak máme za sebou prvú polovicu septembra a leto je už nenávratne preč. Dúfam, že ste si ho užili plnými dúškami a že ste bohatší o nové zážitky a budem rada, ak sa so mnou o ne podelíte. Čo ste zažili? Vyskúšali ste niečo nové? Navštívili ste nové miesta? Ja osobne som si najviac užila posledný augustový a prvý septembrový týždeň. Tento rok sme sa opäť vybrali do Chorvátska, no už so štvornohým spoločníkom, ktorý miluje cestovanie snáď viac než my. :D Bodaj by nie, keď nemusí baliť kufre a jedinou jeho starosťou je, kde sa vyprázdni. :D A najlepšie mi ostalo nakoniec, kedy som sa konečne po dlhom roku mohla opäť zvítať so Zuzkou a prežiť s ňou niekoľko bláznivých dní. :D Musím tiež priznať, že jeseň patrí k mojim najobľúbenejším ročným obdobiam. Vrstvenie mi totižto ide oveľa lepšie ako odhaľovanie sa :D. Všetky tie svetríky, vesty, saká a bundičky....och toľko možností. :D Ak toto nadšenie zdieľate spolu so mnou a radi by ste na jeseň/zimu obohatili svoj šatník o pekné kúsky, rada vás uvidím 30.9.2017 v Satori Stage v Bratislave, kde v rámci Bloger Bazáru budem spolu s ostatnými blogerkami predávať poklady z našich šatníkov. :) Enjoy! 

sako - second hand (Mango, Asos, Bershka)
tričko - Celio (iné nájdeš aj v Pull&Bear)
jeansy - H&M
balerínky - H&M
kabelka - F&F (Lovely)





IMG_5515



You Might Also Like

2 comments